I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 10, 2008

SEKITAR MAJLIS PERTUNANGAN











8/12/08 -semasa umat islam menyambut hari raya aidiladha,rumah saya pula menyambut tetamu utk majlis pertunangan adik saya ..majlis yg sepatut nyer selepas zohor ditangguhkan pd pukul 3.3pm penat sedaramara menunggu sebabnyer ade yg nak pulang ke kuala lumpur.hantaran dari pihak kami 13 dulang berbalas 5 dulang..kitaorg punyalah berposak2 menambah hantaran pihak lelaki hantar 5 jer ..takpelah semua tak penting asalkan diaorg ni bahagia kemudian hari...hari ni saya belajar satu adatlah dari mak itam saya dari tapah dia kata dalam hantaran mesti ada satu hantaran yg ada gula,garam&asam bg menunjukkan asam garam kehidupan rumahtangga..dulu masa saya takde pulak org bgtau,iskhh teringat pulak zaman dulu2..hihhihi .tugas saya menyiapkan hantaran dah selesai bersambung didapur pula cuci pinggan ihskkk sakit2 pinggang dibuatnyer..takpelah asalkan majlis berjalan lancar...


Pukul 5pm pulak rumah abg ipar kenduri korban, lari kesana pulak tak larat nak makan cuma tlg basuh pinggan lagi...jadilah asalkan menolong ye tak?mlm yer dtg semula rumah nenek tlg kemas2 apa yg patut.pastu balik tido...letih giler..esok nak keje pulak..




1 comment:

MIJI said...

Salam Norazarina,saya Miji dan saya ingin mengajak anda ke blog saya sekiranya Norazarina berminat mendengar kisah usahawan(cth Syed Mokhtar Al-Bukhary,Irfan Khairi dll)


http://blogahmadtarmizi-miji.blogspot.com