I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 23, 2008

Demonstrasi aman

hari ahad pukul 10am ...

itulah hari bersejarah aku heheh tak pernah aku pi demonstrasi takut pun ade siap bgtau laki aku dulu kot2 ape terjadi...dahlah laki jauh nasib baik aman jer..

ni citer hal babi tak abis2.walaupun kami ni tak menjerit cuma terpacak jer kat situ tak bermaksud kami tak menyokong biasalah pompuan kan pemalu ...huhhuuu
tapi berdirinya kami disitu ditengah panas2 terik tu membawa erti besar sebagai org muda tidak mahu penghinaan terhadap masyarakat di m.tanah ni semakin menjadi2..

yang kelakarnyer sepanduk2 tu aku,k.eton dan k.dib yang tulis dan tukang tambahnyer laki k.eton hahahah..siap ade kepala *b*###...dan last sekali dah takde idea nak tulis aku pun bg cadangan berdasarkan laki k.eton punya pandangan "BUMI SIHAT MASYARAKAT CERIA" hahahhah...ramai org kat pasar kuala smlm tapi rata2 cuma tompang tgk jer .ade sorang pakcik tu bersemangat giler nak hapuskan babi ker atau nak masuk tv akupun taktau..tapi nampak btul2lah mereka ni nak kan keadilan .keadilan supaya pemimpin2 ni jgn lepas tangan ...

wahai kawan2 ku...jgn mempolitik isu -isu perkauman ni ..parah jadinyer nanti..setiap aper yg berlaku haruslah bertindak mengikut peraturan walaupun kekadang kita rasa takadil..takut plak jadi mcm 13 mei ngerilah pulak dgrnyer...

1 comment:

Rmz said...

i dun no what hapen to malaysia.kofentrasi perkauman semakin menjadi2...semoga kerajaan dapat mencegah pekara ini b4 berluasa...amin